Stretch
Picture of LR steunt Kinderenkankervrij (KIKA)

LR steunt Kinderenkankervrij (KIKA)

•   Published on

Op 22 november vloog een bijzondere passagier mee met de Cessna Citation, het KiKa beertje Leo (Mascotte Kinderenkankervrij). Dit beertje heeft ondertussen al wat vlieguren meegevlogen met vliegtuigen van alle klasses en landen op Europese vliegshows.
Wanneer zijn logboek vol is, zal Leo met logboek geveild worden aan de hoogste bieder. Deze opbrengst gaat dan naar KiKa. Leo Looping heeft met behulp van de TU Delft zijn zero-g training gehad onder begeleiding van F-16 piloot Ralph ”Sheik” Aarts. Samen met Citation vliegers ir. T.J. Mulder en Ir. Hessel Benedictus heeft Kap. Aarts Leo veilig door zijn eerste paraboolvluchten heen gepraat.

KiKa (Kinderenkankervrij) werft fondsen, die ten goede komen aan de zeven kinderkankercentra in Nederland: Sophia in Rotterdam, Willem-Alexander in Leiden, VU medisch centrum en Emma in Amsterdam, Wilhelmina in Utrecht, Beatrix in Groningen en UMC St. Radboud in Nijmegen. Om precies te zijn: aan onderzoek waarmee deze centra versneld therapieën beschikbaar willen maken voor een betere behandeling en genezing van kinderkanker. Minder pijn en strijd. En meer genezing en kwaliteit. Dat is waarvoor KiKa uw steun vraagt. Want kinderen met kanker worden liever gisteren beter dan vandaag.

Meer informatie: www.kika.nl

kika

Print Friendly

Comments are currently not available.